امبر بائنری اختیارات review 1




ڈیون ڈی، ٹورنٹو، کینیڈا 2015-02-07 اس بروکر کے لئے ایک لفظ. خوفناک. اس scummy بروکر کے ساتھ میری آزمائش کو ایک مختصر وقت میں حیرت انگیز منافع پیدا کرے گا کہ ایک 'دھکا بٹن' بائنری کے اختیارات پلیٹ فارم کے ساتھ پر دستخط کئے جب وسط 2014 میں اور تم میں سے سب سے زیادہ پسند واپس شروع. انہوں نے (میرے منہ میں حلق میں ان کے نام کے بارے میں سوچنا اور ان کے ساتھ سائن اپ نہیں کیا تو میں محفوظ کر سکتے ہیں ان گنت مایوس دن کے بارے میں سوچنا ہر وقت تھوڑا سا) AmberOptions کرنے کے لئے میری پروفائل منسلک ... مارچ 2014 - فوری طور پر پیسہ بائنری روبوٹ ٹریڈنگ شروع اور یقینا یہ نقصانات. میں نے یہ کام بنانے کی کوشش کی اور یہ میرے لئے کام کرنے کے لئے نہیں لگ رہا تھا. تو میں نے اپنے فنڈز باہر ھیںچو کرنے کا فیصلہ. یہ بددا حمایت شروع ہوتا ہے جہاں. امبر آپ کو واپس آپ کے پیسے نہیں دے کے لئے سب کچھ کریں گے. جولائی 28th، 2014 - امبر میرے درد محسوس کیا اور وہ اسے کچھ کارروائی حاصل کرے گی سے کسی شکایت کے مہینوں کے بعد. انہوں نے آخر میں اس نے مجھے 85٪ درست اور مکمل طور پر خود کار طریقے سے کر رہے تھے کہ ٹریڈنگ سگنل دے گا کا کہنا ہے کہ میرے نئے اکاؤنٹ مینیجر مجھ سے متصل ہے. میں بائنری روبوٹ کے ساتھ کھو دیا ہے کے بعد بیوقوفی کی حد تک میں نے ان کی پیشکش قبول کر لیا. ستمبر کے 5th، 2014 - ٹریڈنگ کے بعد وہ اصل میں اپنے اکاؤنٹ میں پیسہ کمانے کے لئے کرنے کے قابل تھے. یہ انہوں نے غریب کسٹمر سروس لگا اور کھیل میں اپنے فنڈز 'رکھنے' کے لئے کچھ کرنے کی ضرورت ہے صرف کے بعد تھا. اچھا لگ رہا ہے مجھے آگے تھا بعد سے اپنے تمام فنڈز واپس لینے کا فیصلہ. لیکن ارے، امبر آپ اصل منافع باہر لے جانے کے لئے نہیں جا رہا ہے! اکتوبر 7، 2014 - وہ میرے اکاؤنٹ میں ٹریڈنگ نہیں کیا گیا کے بعد میری واپسی کی درخواستوں کا احترام کرنے کے لئے متعدد درخواستوں کے بعد، کسی ٹریڈنگ منزل پر کچھ بیوکوف کرنے کے احکامات اپنے اکاؤنٹ گزر چکا ہے اور وہ ایک دن میں اپنے اکاؤنٹ کی 80٪ کھو. وہ تجارت کی جاتی ہے اور میں کسی بھی واپسی سے اپنے اکاؤنٹ پر ایک بلاک تھا اپنے اکاؤنٹ پر سگنل ٹریڈنگ کو روکنے کے لئے واضح طور پر انہیں بتانا نہیں تھا کے بعد میری واپسی پر عملدرآمد نہیں کیا انہوں نے مجھے بتایا کیوں ان پر چللا کے بعد. کسٹمر سروس یا اپنے اکاؤنٹ کے نمائندے کی طرف سے کوئی بھی میں نے بلایا جب، ای میل ہے کہ مجھے بتانے کے لئے مجھ سے رابطہ کیا، اور متعدد واپسی کی درخواستوں پیش کیوں مجھے کوئی اندازہ نہیں ہے. اصل میں ایک خیال ہے ... مجھے لگتا ہے کہ وہ فنڈز کھو دیا ہے اور وہ اپنی تجارت کے دوسری طرف لے جا رہے تھے جس میں کچھ 'برا تجارت' بنانا ہوگا مطلب حاصل کرنے کے بعد. وہ پھانسی اور میں کھو دیا ہے اور ان فنڈز ان کے اکاؤنٹ میں واپس جانے. اکتوبر 27، 2014 - میں اپنے اکاؤنٹ میں ٹریڈنگ کو جاری رکھنے اور کھو فنڈز تبدیل کرنے کے لئے کوئی بھی نہیں پوچھا تھا کے بعد سے میرا کھو فنڈز تبدیل کرنے کے لئے (وہاں سے یا اس کی کمی) امبر کی حمایت کے ساتھ لڑنے کے بعد. میں نے چھوڑ دی اور صرف اپنے اکاؤنٹ کی باقی 20٪ واپس لینے کا فیصلہ. اکاؤنٹ میرا اکاؤنٹ صرف $ 2.50 تھا کے بعد سے میں نے کوئی فنڈز واپس لے نہیں کر سکتے کہہ میرے پاس واپس جواب دیا جب تک اکاؤنٹ نہیں لے جایا گیا. WTF AMBER. نومبر 10، 2014 - امبر replays سے وہ غلط اکاؤنٹ کی جانچ پڑتال کر رہے تھے اور میں واقعی میں فنڈز کی کیا ضرورت تھی. ان کے برے، لیکن وہ مجھ سے براہ راست آواز تصدیق کی ضرورت ہو گی C / B کی واپسی پر عملدرآمد نہیں کر سکتے. اس طریقہ کار کھیل میں کب آئے؟ لیکن اس وقت وہ ہیلپ ڈیسک کی حمایت تعداد کا جواب دینے کے مجھ سے رابطہ کرنے میں تاخیر. پھر وہ میرے پرانے اکاؤنٹ نمائندہ کینسر ہے اور یہ کہ وہ مجھ سے جواب دیا کبھی نہیں کی وجہ سے تھا کے طور پر اپنے نئے اکاؤنٹ مینیجر جلد مجھ سے رابطہ کرے گی. دسمبر 1st، 2014 - میری واپسی کی درخواست میں نے آخر میں اپنے اکاؤنٹ کے لئے مقرر کیا جاتا ہے کہ ایک 'نئے' اکاؤنٹ پوائنٹس حاصل کرنے کے لئے کیا ہو رہا ہے پر ایک جواب حاصل کرنے کی حمایت کرنے کے لئے اپنے آپ کو سب سے زیادہ ای میلز اور فون کالز کے بعد. انہوں نے کہا کہ اپنے اکاؤنٹ پر ہوا اور میرا اکاؤنٹ کی دیکھ بھال کرنے کا وعدہ کیا اور میں رہنے صرف اس صورت میں میری فنڈز کی کچھ 'کو تبدیل اور اسے اس نے اپنے گاہکوں کے لئے استعمال کرتا ہے ایک نئے ٹریڈنگ کے نظام کے ساتھ اپنے اکاؤنٹ تجارت دیں گے ہے کہ ٹریڈنگ سپورٹ پر غم و غصہ ہے . میں اس کمینے کا موقع ... میرا حصہ پر ایک غلطی دینے کا فیصلہ کیا. دسمبر کے 17th، 2014 - تجارتی نظام ایک leaky بالٹی کی طرح پیسے کھو کرنے کے لئے شروع. مجھے لگتا ہے وہ بہہ رہا ہے اور میرے پیسے اور رن لینے میں بہتر سٹاپ کا فیصلہ کیا. میں اکاؤنٹ کے نمائندے کی درخواست اور نظام آٹو ٹریڈنگ اپنے اکاؤنٹ کو روکنے کے لئے حمایت کرتے ہیں. کیا ایک جھٹکا وہ آخر میں انہوں نے اپنے اکاؤنٹ پر ٹریڈنگ غیر فعال گی کی تصدیق کی جب تک، کوئی کارروائی نہیں کی 17th جنوری تک لیا. بڑی تاخیر کی وجہ کیا تھی، وہ تعطیلات کے دوران فرض تک محدود تھا. کیوں میری غلطی اور کیوں اپنے اکاؤنٹ مہارت کے فقدان کے لئے شکار کرنا چاہئے ہے؟ یہ کہا اور کیا گیا تھا کے بعد ان کی ٹریڈنگ روبوٹ میرا پورٹ فولیو میری ایک اضافی -30٪ کھو. میں نیچے -50٪ شروع سے تھا. وہ واپس جواب دیا تو وہ اس بارے میں کچھ کروں گا تو وہاں میری واپسی یا اپنے نقصانات کا کوئی ذکر نہیں تھا اور. وہ آپ کے پیسے ہے ایک بار فورٹ ناکس سے باہر سونے کے حاصل کرنے کی کوشش کی طرح ہے! تو جنوری 17th کے بعد اس میں اب بھی ہفتے کے لئے اپنے باقی فنڈز میری واپسی کی درخواست پر جواب یا ایک اپ ڈیٹ حاصل کرنے کے لئے کوشش کرنے کے لئے ان گنت دن خرچ کر رہا ہوں، کہاں کھڑے ہیں ہے اور تمام میں نے کسی جلد مجھ سے رابطہ کریں گے کہ خود کار طریقے سے پیغامات کو دیکھنے کے. کوئی بھی وہاں کچھ actioning ہے. وہ اب بھی میرے پاس پیسہ ہے اور مجھے ان scummy ہاتھ سے جانے سے انکار. میں ایک عام گاہک کی طرح آپ کا علاج کرنے سے انکار سے اس بروکر میں کوئی حقیقی کی حمایت کی ہے، یا کم از کم اس نتیجے پر آئے ہیں. کہ میں اس بروکر کے لئے ڈال دیں گے کیا ہے کے طور پر اس ویب سائٹ پر ایک صفر ستارہ کی درجہ بندی نہیں ہے کیوں مجھے نہیں معلوم. یہ بروکر کرہ ارض پر کہیں بدترین بروکر کی طرف سے ہے. آپ کو آپ کے وقت اور پیسے کی قدر نہیں کرتے، تو براہ مہربانی .... میں دوبارہ .... ... یہ بروکر میں ایک پیسہ بھی سرمایہ کاری نہیں کرتے. وہ آپ سے باہر زندگی چوستے اور آپ کو دے اور دور چل تک آپ کے پیسے رکھیں گے. یہ ان کی حکمت عملی ہے. ان کی حمایت، کاروبار، اور خاص طور پر ان اخلاقیات کی صنعت معیار سے نیچے سنجیدگی ہیں. میں وہ زیادہ مناسب ہے کہ کچھ کرنے کے لئے ان کے نام کو تبدیل کرنے کی ضرورت ہے. اس کے بجائے، انہوں نے کہا کیا جانا چاہئے AMBER اختیارات میں سے "میں اپنے اختیارات جلانے کے لئے جا رہا ہوں"